Prowadzisz własną firmę, ale nie masz jeszcze strony internetowej?
Dziś przedstawię Ci 4 (moim zdaniem najważniejsze) powody, dla których powinieneś to zmienić!
Konkurencja
Nieprzerwanie od wielu lat to internet jest głównym źródłem pozyskiwania informacji, rozrywki i kontaktów międzyludzkich.
Śmiało, choć z mocno sarkastycznym akcentem można by przyjąć, że jeżeli kogoś nie ma dziś w internecie, to nie ma go wcale!
Nawiązuję tutaj głównie do mniejszych i średnich firm, których strony internetowe jeszcze nie powstały.
Właściciele takich przedsiębiorstw powinni zainteresować się tym przede wszystkim z uwagi na konkurencję. Firma, która decyduje się rozszerzyć swoją działalność o sprzedaż internetową z pewnością wygeneruje po pewnym czasie większe zyski od firmy funkcjonującej jedynie lokalnie.
- Internet pozwoli Ci trafić do większej grupy odbiorców
- Odpowiednia strategia marketingowa może poprawić Twoją sprzedaż
- Wizytówka firmy w wyszukiwarce pozwala potencjalnym klientom szybko odnaleźć adres Twojej firmy oraz informację np. o godzinach jej otwarcia
Dodatkowo powiedzmy sobie szczerze – jak ludzie postrzegają firmę, która nie istnieje w internecie i nie można wyszukać na jej temat żadnych informacji?
Odpowiedź nasuwa się sama 😉
Szybki dostęp do informacji
Załóżmy, że podczas podróży wakacyjnej Twój samochód odmówił posłuszeństwa i bez fachowej pomocy się nie obejdzie. Będziesz wówczas krążył po mieście w poszukiwaniu warsztatu samochodowego? Oczywiście, że nie. Po prostu wyjmiesz z kieszeni telefon z dostępem do internetu i wyszukasz w przeglądarce lokalizację najbliższego mechanika.
W wynikach znajdziesz najpopularniejsze propozycje stron internetowych, które spełniają kryteria Twojego wyszukiwania.
Na pewno na każdej z nich znajdziesz informację o numerze telefonu, adresie i godzinach otwarcia danego serwisu.
Dzięki stronie internetowej klient może szybciej skontaktować się z potrzebnym specjalistą, uzyskać informację o jego usługach, a także cenach.
Dotychczasowe argumenty nie przekonały Cię jeszcze o tym, że warto mieć stronę internetową? Przejdźmy zatem dalej – tak łatwo się nie poddajemy 🙂
Zaufanie
Nic tak nie wzbudza naszego zainteresowania jak ciekawe fotografie, nagrania, a przede wszystkim rekomendacje innych użytkowników!
Nie trzeba nawet tłumaczyć, jak bezcenną wartość ma opinia o firmie pozostawiona przez osoby, które miały okazję korzystać z Twoich usług.
Odpowiednio zaprojektowana strona internetowa przyciąga użytkownika już samym wyglądem i funkcjonowaniem. Gdy dodamy do tego jeszcze:
- kilka atrakcyjnych fotek przedstawiających wystrój i ofertę Twojego lokalu
- nagrań przedstawiających przebieg prac w firmie
- sekcję z referencjami byłych klientów
masz pewność, że wzbudzi to zaufanie potencjalnych klientów i zwiększy szansę na podjęcie współpracy z ich strony.
Reklama
Gdzie sprzedawać lub reklamować swoje usługi jeśli nie w internecie?
YouTube, Facebook, a przede wszystkim Google to idealne rozwiązania dla promowania własnego biznesu.
Reklamy w formie wideo, Facebook Ads oraz pozycjonowanie w Google pozwolą Ci zwiększyć zasięg i dotrzeć znacznie dalej niż lokalna działalność.
Dodatkowo, dzięki stronie internetowej Twoja firma dostępna jest dla użytkowników o każdej porze, każdego dnia.
Mogą oni składać zapytania, rezerwować terminy wizyt, czy też oglądać i zamawiać Twoje produkty nawet w dni wolne od pracy, gdy lokalna działalność jest zamknięta.
A więc, czy warto mieć stronę internetową? 🙂
Były to według mnie 4 najważniejsze powody, dla których warto mieć stronę internetową. W końcu każdemu przedsiębiorcy zależy na tym, aby jego firma kojarzyła się innym z profesjonalizmem i rozwiązaniami na miarę obecnych czasów.
Od lat spełniamy oczekiwania naszych klientów w zakresie budowy ich marki w internecie.
Od projektu graficznego, przez wdrożenie Twojej strony, po późniejsze wsparcie w zakresie jej utrzymania i promowania 🙂
Przejdź przez nasz bezpłatny formularz wyceny i opisz pomysł na własną stronę www.