Kobieta uzywajaca laptopa

4 lutego, 2021

4 powody, dla których warto mieć stronę internetową

Prowadzisz własną firmę, ale nie masz jeszcze strony internetowej?

Dziś przedstawię Ci 4 (moim zdaniem najważniejsze) powody, dla których powinieneś to zmienić!

Konkurencja

Nieprzerwanie od wielu lat to internet jest głównym źródłem pozyskiwania informacji, rozrywki i kontaktów międzyludzkich.

Śmiało, choć z mocno sarkastycznym akcentem można by przyjąć, że jeżeli kogoś nie ma dziś w internecie, to nie ma go wcale!

Nawiązuję tutaj głównie do mniejszych i średnich firm, których strony internetowe jeszcze nie powstały.

Właściciele takich przedsiębiorstw powinni zainteresować się tym przede wszystkim z uwagi na konkurencję. Firma, która decyduje się rozszerzyć swoją działalność o sprzedaż internetową z pewnością wygeneruje po pewnym czasie większe zyski od firmy funkcjonującej jedynie lokalnie.

  • Internet pozwoli Ci trafić do większej grupy odbiorców
  • Odpowiednia strategia marketingowa może poprawić Twoją sprzedaż
  • Wizytówka firmy w wyszukiwarce pozwala potencjalnym klientom szybko odnaleźć adres Twojej firmy oraz informację np. o godzinach jej otwarcia

Dodatkowo powiedzmy sobie szczerze – jak ludzie postrzegają firmę, która nie istnieje w internecie i nie można wyszukać na jej temat żadnych informacji?

Odpowiedź nasuwa się sama 😉

 Szybki dostęp do informacji

Załóżmy, że podczas podróży wakacyjnej Twój samochód odmówił posłuszeństwa i bez fachowej pomocy się nie obejdzie. Będziesz wówczas krążył po mieście w poszukiwaniu warsztatu samochodowego? Oczywiście, że nie. Po prostu wyjmiesz z kieszeni telefon z dostępem do internetu i wyszukasz w przeglądarce lokalizację najbliższego mechanika.

W wynikach znajdziesz najpopularniejsze propozycje stron internetowych, które spełniają kryteria Twojego wyszukiwania.

Na pewno na każdej z nich znajdziesz informację o numerze telefonu, adresie i godzinach otwarcia danego serwisu.

Dzięki stronie internetowej klient może szybciej skontaktować się z potrzebnym specjalistą, uzyskać informację o jego usługach, a także cenach.

Dotychczasowe argumenty nie przekonały Cię jeszcze o tym, że warto mieć stronę internetową? Przejdźmy zatem dalej – tak łatwo się nie poddajemy 🙂

Mezczyzna rozmawiajacy przez telefon

Mezczyzna rozmawiajacy przez telefon

 

Zaufanie

Nic tak nie wzbudza naszego zainteresowania jak ciekawe fotografie, nagrania, a przede wszystkim rekomendacje innych użytkowników!

Nie trzeba nawet tłumaczyć, jak bezcenną wartość ma opinia o firmie pozostawiona przez osoby, które miały okazję korzystać z Twoich usług.

Odpowiednio zaprojektowana strona internetowa przyciąga użytkownika już samym wyglądem i funkcjonowaniem. Gdy dodamy do tego jeszcze:

  • kilka atrakcyjnych fotek przedstawiających wystrój i ofertę Twojego lokalu
  • nagrań przedstawiających przebieg prac w firmie
  • sekcję z referencjami byłych klientów

masz pewność, że wzbudzi to zaufanie potencjalnych klientów i zwiększy szansę na podjęcie współpracy z ich strony.

Reklama

Gdzie sprzedawać lub reklamować swoje usługi jeśli nie w internecie?

YouTube, Facebook, a przede wszystkim Google to idealne rozwiązania dla promowania własnego biznesu.

Reklamy w formie wideo, Facebook Ads oraz pozycjonowanie w Google pozwolą Ci zwiększyć zasięg i dotrzeć znacznie dalej niż lokalna działalność.

Dodatkowo, dzięki stronie internetowej Twoja firma dostępna jest dla użytkowników o każdej porze, każdego dnia.

Mogą oni składać zapytania, rezerwować terminy wizyt, czy też oglądać i zamawiać Twoje produkty nawet w dni wolne od pracy, gdy lokalna działalność jest zamknięta.

Lupa na tle folderow ikonek i plikow

Lupa na tle folderow ikonek i plikow

A więc, czy warto mieć stronę internetową? 🙂

Były to według mnie 4 najważniejsze powody, dla których warto mieć stronę internetową. W końcu każdemu przedsiębiorcy zależy na tym, aby jego firma kojarzyła się innym z profesjonalizmem i rozwiązaniami na miarę obecnych czasów.

Od lat spełniamy oczekiwania naszych klientów w zakresie budowy ich marki w internecie.

Od projektu graficznego, przez wdrożenie Twojej strony, po późniejsze wsparcie w zakresie jej utrzymania i promowania 🙂

Przejdź przez nasz bezpłatny formularz wyceny i opisz pomysł na własną stronę www.

Potrzebujesz więcej informacji?