Jak promować firmę w internecie?

Własna strona internetowa, czy też sklep online, nawet zaprojektowane profesjonalnie, według oryginalnego pomysłu, nie przyciągną od razu szerokiej grupy odbiorców, ani nie zagwarantują nam sprzedaży na wysokim poziomie. Do osiągnięcia tych założeń niezbędne jest odpowiednie wypromowanie działalności w sieci. Dzisiaj krótko, o tym właśnie temacie. Zapraszam!

Social media

W pierwszej kolejności należy wspomnieć o social mediach, czyli różnego rodzaju serwisach, portalach. To właśnie Facebook, Instagram czy też Twitter są miejscem, w którym dziennie setki milionów użytkowników prowadzi swoje wirtualne życie. Dzięki tak ogromnej aktywności i różnorodnemu zapotrzebowaniu użytkowników, możemy za pomocą social media promować własną działalność. Własna strona www czy też sklep online, znajdzie swoje odwzorowanie w postaci profilu na social mediach. Za jego pomocą możemy dotrzeć do określonej grupy odbiorców na licznych grupach branżowych, publikować posty, linkować do naszej strony internetowej czy też sklepu, a nawet korzystać z płatnych opcji prowadzenia kampanii reklamowych. Warto wziąć pod uwagę powyższe wskazówki, w dzisiejszych czasach obecność firmy na portalach społecznościowych to niezbędnik każdego przedsiębiorcy na drodze prowadzącej do sukcesu.

Płatne reklamy Google

Zapewne większość z Was słyszała o Google Ads czyli systemie reklamowym od Google. Jak za jego pomocą promować własną firmę w internecie? Ten rozbudowany system oferuje nam szeroki zasób działań, ułatwiających nam dotarcie do potencjalnych klientów. Jednak aby odpowiednio wykorzystać potencjał owego systemu, w większości przypadków lepiej zwrócić się do specjalistów, oferujących pozycjonowanie strony internetowej za pomocą Google Ads, ponieważ gdy podejmiemy próbę pozycjonowania strony bez żadnego doświadczenia, może okazać się, że nie do końca dobrze zainwestujemy nasze środki, a reklama nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.
Oto kilka przykładowych możliwości Google Ads:

Reklamy tekstowe

Reklamy typu display (graficzne)

Reklamy wideo np. w serwisie Youtube

Wysoką skuteczność osiągają reklamy zawierające zbieżność ze słowami kluczowymi, za pomocą których Twoja własna strona www jest pozycjonowana.

Zadbaj o szczegóły

Jak nas widzą, tak nas… no właśnie oceniają! Z tego względu musimy zadbać o to, aby nasza własna strona internetowa została wykonana profesjonalnie. Czytelne względem tła teksty, oryginalny motyw strony oraz ciekawe funkcjonalności sprawią, że klienci chętniej będą odwiedzać naszą stronę.  Inaczej wygląda to w przypadku, gdy design naszej strony powiela się z wieloma innymi, dostępnymi w sieci a sam jej zamysł jest dosyć monotonny i nie innowacyjny. Wówczas nawet konkretne pozycjonowanie i wysoka pozycja witryny w Google prócz częstszych odwiedzin, nie zapewni nam uznania potencjalnych klientów.

RWD i szybkość ładowania strony

Już w chwili, gdy zlecamy wykonanie strony na WordPress, powinniśmy zaznaczyć fakt o dostosowaniu strony pod kątem responsywności. W skrócie, należy zadbać o to, aby nasza własna strona na WordPress była dostosowana do ekranu na jakim będzie ona wyświetlana (ekran monitora, smartfon czy też tablet). Niestety bez spełnienia powyższego warunku, nasza własna strona www znacząco traci względem odwiedzin przez nowych użytkowników. Większość z nich przegląda w dzisiejszych czasach strony internetowe za pomocą smartfona. Z tego właśnie względu, dostosowanie strony www pod względem responsywności jest tak istotne.
Zapewne wielu z nas spotkało się co najmniej raz z witryną internetową, której ładowanie oraz działanie pozostawiało wiele do życzenia. To kolejny z elementów, który pozwala nam łatwiej promować witrynę w sieci. Użytkownicy zdecydowanie lepiej odnajdą się na stronie działającej płynnie, aniżeli w sytuacji, gdy na przejście pomiędzy poszczególnymi zakładkami bądź samo załadowanie strony, będą oni czekać nawet kilka sekund.

Blog czyli klucz do relacji z klientem

Czy z pomocą Bloga na WordPress możemy wpłynąć na nasze relacje z klientami? Zdecydowanie tak, zamieszczając na naszej stronie internetowej wartościowe treści, mogące zainteresować klienta i odpowiedzieć na jego pytania, sprawiamy, że chętniej wraca on na naszą stronę internetową, a nawet dzieli się naszymi wpisami ze swoimi znajomymi.
W publikowanych wpisach, możemy zawrzeć frazy kluczowe, pod którymi chcemy być odnajdowani w sieci. Jest to również jeden z ważnych elementów pozycjonowania strony internetowej. Szerszą informację na temat stosowania fraz kluczowych, struktury nagłówków, wewnętrznego linkowania oraz wielu innych procesów, znajdziesz w naszym artykule nt. pozycjonowania strony na WordPress.

Podsumowanie

Zastosowanie się do powyższych wskazówek, pozwoli Ci lepiej promować Twoją stronę w sieci i zwiększy szansę na pozyskanie nowych klientów. Jeżeli potrzebujesz pomocy w dostosowaniu Twojej strony pod kątem wyżej wspomnianych etapów, napisz do nas wiadomość. Zapraszamy!

Potrzebujesz więcej informacji?

Coś tu pusto...
Nie masz żadnych przedmiotów w koszyku
bag
Powrót