15
Lis

4 sposoby, jak ulepszyć customer experience na Twojej stronie

Mało który biznes może teraz przetrwać bez znacznej obecności w sieci. Każdy element Twojej strony musi spełniać jakiś cel. Od elementów wizualnych, po elementy nawigacyjne, wszystko wpływa na customer experience Twojej strony, a więc i na to, jak odbierają ją potencjalni klienci.

Wielu przedsiębiorców skupia się na zyskaniu wartościowych linków oraz ruchu na stronie. Jednak zadbanie o to, aby Twoja strona była przyjazna użytkownikom, jest równie ważne. Pierwsze wrażenie decyduje niemal o wszystkim. Odwiedzający Twoją stronę prędzej zostanie Twoim klientem, jeśli zaoferujesz mu wyjątkowe user experience. Upewnij się, że Twoja strona wyróżnia się w tle.

13
Lis

Wybieramy się na konkurs Let’s Code!

Wybieramy się na konkurs programistyczny Let’s Code! Przed nami 20 godzin ciężkiego programowania, podczas którego musimy zrealizować coś naprawdę kreatywnego. Bardzo wyczekujemy nowego wyzwania, ale jednocześnie mamy w związku z nim wielkie nadzieje – w końcu wygraliśmy jego ostatnią edycję 😊.

Ale o tym za chwilę.

Autor - Mateusz Zieliński
09
Lis

Dlaczego powinieneś korzystać z Google Analytics? Oto 8 powodów

Google Analytics to jedno z najpopularniejszych narzędzi do analizy danych dostarczanych przez zarządzaną przez siebie stroną internetową. To darmowe narzędzie od Google pozwala Ci dokładnie przyjrzeć się osobom, które odwiedzają Twoją stronę. Dzięki niemu możesz uzyskać wartościowe informacje, które mogą okazać się kluczowe dla powodzenia Twojej firmy.

07
Lis

Tradycyjny PR kontra cyfrowy PR – co powinieneś wiedzieć

Public Relations to inaczej proces strategicznej komunikacji, który buduje wzajemnie korzystne relacje między danym podmiotem a społeczeństwem. Owym podmiotem może być marka, firma czy pojedyncza osoba. Możemy wymienić dwie formy public relations – tradycyjny PR oraz cyfrowy PR. Rozróżnia się je przez stosowane taktyki, wliczając w to sposób, w jaki budowane są te relacje oraz kanały, przez które dociera się do odbiorców.

31
Paź

6 porad, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Wiesz już, co zamierzasz sprzedawać w swoim sklepie internetowym. Przeznaczyłeś czas, aby sporządzić opisy produktów oraz zrobić jakościowe zdjęcia. Jednak sam świetny sklep internetowy na nic się zda, jeśli nikt go nie zobaczy. Po wielu przygotowaniach zapewne chciałbyś jak najszybciej zobaczyć sprzedaż, ale nie przyjdzie ona sama. Nie ma magicznego guzika, który po kliknięciu zacznie generować sprzedaż. Na szczęście jest wiele porad, które pomogą Ci zadbać o zwiększenie sprzedaży na swoim sklepie internetowym.

27
Paź

Na rynek wchodzi WordPress 5.0. Jakie zmiany nas czekają?

To już pewne – WordPress 5.0 zostanie wydany 19 listopada 2018 roku. Wielkie zmiany nadchodzą bardzo szybko. Jeśli przeoczyłeś wszystkie poprzednie aktualizacje, to warto sobie zdać sprawę, że czekają nas największe zmiany od ostatnich kilku lat.

Aktualizacja WordPress przyniesie całkiem duże zmiany w panelu admina, wraz z dodaniem edytora tekstu Gutenberg. To nowe narzędzie ma na celu zapewnić więcej możliwości przy edycji tekstu oraz wyglądu stron.

25
Paź

Czemu marka to więcej niż logo

Dla nowych (a nawet i doświadczonych) przedsiębiorców branding to wielokrotnie bardzo niezrozumiały temat. Wielu właścicieli firm jest zaskoczonych tym, że ich marka to coś więcej niż tylko logo oraz rozpoznawalna szata graficzna. Branding to na pewno nie jest temat, który można potraktować lekko. Marka to kluczowy element każdej firmy. Zbyt często samo logo oraz marka to terminy, które stosuje się zamiennie. Oczywiście są ze sobą nieodłącznie związane, ale nie są takie same. Oba mają duże znaczenie w tworzeniu dobrej reklamy Twojej firmy, ale musisz mieć świadomość, co je różni.

22
Paź

5 czynników, które pokazują, że Twoja strona potrzebuje redesignu

Może zabrzmi to nad wyraz, ale Twoja strona to najważniejszy element Twojej obecności w sieci. Możliwe, że jest nawet ważniejsza niż Twój profil na Instagramie albo LinkedIn. Możemy nawet uznać, że Twoja strona to najważniejszy zasób Twojej firmy, jeśli zdobywasz dzięki niej klientów. Profesjonalna strona www nie tylko mówi wiele o Twoich produktach, usługach, zespole, ale jest miejscem, w którym klienci mogą zrozumieć, jak prezentujesz się przed światem. Jeśli zrobisz dobre pierwsze wrażenie, na pewno się z Tobą skontaktują.

21
Maj

Rzetelny profesjonalista – programista do współpracy.

W naszym życiu spotkamy się ze specjalistami z różnych dziedzin. Remontując mieszkanie skontaktujemy się z hydraulikiem, czy budowlańcem, którzy wspomogą, bądź wyręczą nas we wprowadzeniu planowanych zmian. Chcąc rozpocząć swoją przygodę w branży IT, bądź przygotowując projekt multimedialny, który przerasta naszą wiedzę i możliwości, warto skontaktować się ze specjalistą. Kogo wybrać i na co zwracać uwagę? Czy programista do współpracy z którym zdecydujemy się kooperować, musi posiadać bardzo bogate portfolio? Odpowiedzi jest tak wiele, jak wielu jest ludzi. Postaramy się jednak przybliżyć Wam ten temat.

06
Maj

Zwiększenie popularności sklepu internetowego – mnogość plusów.

Wielokrotnie, szukając konkretnego przedmiotu, który chciałbym nabyć przez internet, sprawdzam jedynie kilka pierwszych stron przeglądarki. Wychodzę wtedy z założenia, że jeżeli sklep nie znajduje się wystarczająco wysoko, to jego właściciel nie przykłada do jego prowadzenia wystarczającej wagi. Zwiększenie popularności sklepu internetowego jest więc kluczowym aspektem rozwoju naszego biznesu. Podobne podejście do tematu ma znaczna większość klientów takich witryn internetowych. Dzisiaj mało kto ma czas na to, aby przeszukiwać kilkanaście stron przeglądarki w poszukiwaniu najlepszej oferty.

03
Maj

Tworzenie stron internetowych – profesjonalnie, czy amatorsko?

Tworzenie stron internetowych to bardzo gorący temat. Powstaje ich coraz więcej i nic w tym dziwnego. Coraz większa ilość ludzi zyskuje dostęp do internetu. Wiek przestaje odgrywać znaczenie. Jeszcze kilka lat temu korzystanie z internetu było domeną ludzi młodych. Dzisiaj coraz częściej osoby w wieku emerytalnym staje się świadomymi użytkownikami tego nowego medium. Poznaje jego możliwości i korzysta z nich coraz chętniej. Nasuwa się więc pytanie – czy warto stworzyć swoją internetową? Jeśli tak, to mam to zrobić to samemu, czy może wynająć do tego profesjonalną firmę?

03
Maj

Zwiększenie popularności strony internetowej – większa ilość klientów.

Konkurencja internetowa jest aktualnie wielka, a rynek cały czas rośnie. Z każdym dniem pojawiają się nowe witryny oferujące zbliżone usługi i możliwości. Zwiększenie popularności strony internetowej pozwala utrzymać się na czołowym miejscu wyprzedzając konkurencję. Ilość użytkowników zależy przecież od łatwości z jaką mogą znaleźć konkretną witrynę. Jest to najważniejsze zwłaszcza na początku działalności, ponieważ ruch na stronie nie jest zbyt wielki. Z czasem ruch się wzmaga, a przeglądarki pozycjonują nas wyżej ze względu na ilość treści, które pojawiają się w witrynie.

03
Maj

Czy bezpieczny sklep internetowy to klucz do większych zysków?

Bezpieczny sklep internetowy utwierdza klienta w przekonaniu, że jego dane nie trafią do osób trzecich. Sklepy internetowe to miejsca w których zazwyczaj podajemy nieco więcej informacji o nas samych, niż w przypadku innych witryn. Imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, adres poczty elektronicznej, czy hasło. W niektórych przypadkach mogą być to również dane naszej karty kredytowej, bądź płatnicze. Takie dane powinny być bezwzględnie bezpieczne, dlatego bezpieczny sklep internetowy będzie wybierany częściej niż mniej pewny przedstawiciel konkurencji.

01
Maj

Wykonawstwo stron – profesjonalizm, a popularność witryny.

Co kilka chwil powstaje nowa strona internetowa. Niektóre z nich są tworzone w sposób bardzo profesjonalny, inne na pierwszy rzut oka zdradzają swoje słabe wykonanie. Wykonawstwo stron to bardzo obszerny temat, który warto poruszyć po raz kolejny. Każda strona powinna być inna. Pomijając sprawę własności intelektualnych – każdy użytkownik powinien zapamiętać naszą stronę jako unikatową. Mając w pamięci cechy szczególne witryny, które nie powtarzają się u konkurencji, istnieje znacznie większe prawdopodobieństwo, że zawita do nas ponownie.

25
Kwi

Wykonawstwo stron najwyższej jakości – pomysł na biznes.

Wykonawstwo stron internetowych to bardzo chodliwy temat, którym zaczyna zajmować się coraz większa liczba firm. Ilość stron internetowych na rynku stale rośnie. Coraz ciężej stworzyć stronę niepowtarzalną, która zdoła przyciągnąć klienta na dłużej. Dlatego coraz bardziej cenioną umiejętnością wśród wykonawców stron jest kreatywność. Szansa na posiadanie niepowtarzalnej strony internetowej, która wryje się w pamięć użytkownika pobudza wyobraźnię inwestora. Bardzo słusznie z resztą. Czy wykonawstwo stron internetowych to dobry pomysł na biznes?

Autor - Wojciech Gajewski
22
Kwi

Bezpieczny sklep internetowy – większa sprzedaż i zyski.

Jeśli myślimy o założeniu własnej działalności związanej z handlem, warto przemyśleć zainwestowanie w sklep internetowy. To prężnie rozwijająca się branża, która z biegiem czasu zyskuje coraz większą popularność w Polsce i na świecie. Konkurencja na rynku jest duża. Jeżeli zagwarantujemy naszym klientom bezpieczeństwo i konkurencyjne ceny – zdołamy wybić się ponad przeciętność. Bezpieczny sklep internetowy to gwarancja, że dane użytkownika nie zostaną skradzione, a same zakupy przebiegną bez zbędnych przygód i nieprzyjemnych niespodzianek.

Potrzebujesz więcej informacji?

Coś tu pusto...
Nie masz żadnych przedmiotów w koszyku
Powrót