03
Sty

Ile kosztuje strona na WordPress 2019? Praktyczny poradnik

Choć WordPress sam w sobie jest jako taki darmowy, to jednak postawienie na nim strony może obejmować już różne przedziały cenowe. Wszystko zależy od Twoich celów oraz budżetu. Tak naprawdę najlepsza odpowiedź na pytanie tego artykułu brzmi to zależy, jednak jest kilka elementów wspólnych, które pozwalają w przybliżony sposób ocenić koszt wykonania strony na WordPress.

29
Gru

Czy popełniasz te 11 błędów na swojej stronie WordPress?

Stare powiedzenie głosi, że błądzić jest rzeczą ludzką. Wszyscy popełniamy błędy i nikt z nas nie jest doskonały. Zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym błędy się zdarzają i samo w sobie nie jest to złe.

Problem zaczyna się wtedy, gdy dany błąd powtarzamy, nie zmieniamy go, a nawet co gorsza – nie zdajemy sobie w ogóle sprawy, że coś robimy nie tak.

21
Gru

10 wskazówek jak wybrać profesjonalny szablon WordPress

Wiele osób czuje się przytłoczonych, gdy muszą wybrać szablon do własnej strony na WordPressie. Na rynku znajdziemy tysiące darmowych oraz płatnych opcji. Każdy z szablonów różni się od innych. Jak więc wybrać profesjonalny szablon WordPress?

W tym wpisie wyjaśnię, jak przygotować się do tego wyboru i jakie inne czynniki powinieneś wziąć pod uwagę.

19
Gru

20 powodów, dla których warto jest mieć własną stronę na WordPressie

Prowadzenie firmy jest zadaniem zarówno satysfakcjonującym, jak i wymagającym. Wymaga to dużo czasu, wysiłku oraz ciężkiej pracy. Jednym z ważnych elementów odnoszącego sukcesy biznesu jest dobrze skonstruowana strona internetowa. Biorąc pod uwagę dzisiejsze trendy, jej znaczenie w pozyskiwaniu klientów oraz budowaniu marki jest nie do pominięcia.

Jeśli chodzi o wykorzystanie strony internetowej jako narzędzia promocji, to cały proces może wydawać się bardzo skomplikowany i trudny. Jest przecież wiele możliwych sposobów, na jakie możesz postawić własną stronę internetową. Nie byłoby jednak sensu, gdybyś na własną rękę starał się wypróbować każdy z nich.

13
Gru

4 kroki do zaprojektowania aplikacji dedykowanej

Własna aplikacja dedykowana to świetne narzędzie. Jej zastosowanie może wyróżnić Twoją stronę wśród innych oraz zapewnić ciekawe funkcjonalności.

Twoja rola w takim projekcie jest niezwykle ważna. W sumie wszystko zaczyna się właśnie od Twojego pomysłu – wykonawstwem zajmują się już developerzy (choć istnieją też inne opcje).

Ów proces może być stosunkowo prosty, jeżeli zrozumiesz trzy poniższe elementy:

11
Gru

Jak używać zdjęć na stronie internetowej? 7 porad + darmowe źródła

Jeżeli miałbym wymienić jedną rzecz, która może odmienić Twoją stronę i sprawić, aby wyglądała drastycznie lepiej i bardziej profesjonalnie, to co by to było? Dodajmy do tego, że poprawa tego elementu nie wymaga technicznych umiejętności, zdolności designerskich, a sam koszt także jest niewielki.

Oczywiście byłyby to zdjęcia. Korzystanie na swojej stronie z wyższej jakości zdjęć to świetny sposób na polepszenie jej wizualnej prezencji. Dlaczego? Ponieważ małym nakładem sił oraz środków możesz szybko ulepszyć ogólny odbiór własnej strony firmowej.

06
Gru

Jak zadbać o bezpieczeństwo strony – 3 wskazówki

Zapewne nawet nie bierzesz pod uwagę tego, aby ktoś w ogóle się fatygował, by zhakować Twoją stronę. Niestety takie przypadki się zdarzają. Większość ataków na strony nie jest motywowana zdobyciem dostępu do Twoich danych czy też czystą złośliwością. W wielu przypadkach tak naprawdę hakerzy starają się tymczasowo użyć Twojego serwera, aby wykorzystać go jako narzędzie do rozsyłania spamu lub przechowywania nielegalnych treści.

Ostatnio coraz częstszą praktyką stało się atakowanie cudzych serwerów, aby wykorzystać je jako botnety, lub koparki do kopania kryptowalut.

04
Gru

Czemu powinno interesować Cię user experience?

Technologia – uważasz ją za innowacyjną i inspirującą albo za coś, co niepotrzebnie wdziera się w każdy element życia. Jednak bez względu na to, po jakiej stronie barykady się znajdujesz (i czy świadomie zdajesz sobie z tego sprawę), potrzebujesz świetnego user experience, gdy z niej korzystasz. Jest tak zawsze, gdy przeszukujesz dowolną stronę internetową, czy też gdy korzystasz z aplikacji mobilnej. Jeżeli dodatkowo prowadzisz firmę i zdobywasz klientów przez Internet, nowoczesne osiągnięcia techniki jeszcze same w sobie nie zagwarantują sukcesu.

29
Lis

O co chodzi z Artykułem 13?

Parlament Europejski dnia 12 września 2018 roku przyjął dyrektywę o prawie autorskim na jednolitym rynku cyfrowym. Potocznie w sieci nazywana jest ona ACTA 2. Kontrowersje wzbudzają zarówno artykuł 11 (związany z potocznie nazywanym opodatkowaniem linków), jak i Artykuł 13.

Według YouTube wprowadzenie w życie Artykułu 13 może stanowić zagrożenie dla Internetu.

Autor - Mateusz Zieliński
27
Lis

Wynająć agencję, czy zbudować zespół swoich pracowników?

Prowadzenie firmy to duży wydatek. Od regularnych wypłat oraz dodatków dla pracowników, po szkolenia oraz inwestycje, koszty mogą rosnąć bardzo szybko. Do tego dochodzą wydatki na działania związane z marketingiem, czyli tworzeniem dobrej reklamy, jak na przykład stworzenie firmowej strony internetowej. Jeżeli skalujesz swoją firmę, musisz zainwestować w nowych pracowników, aby wypełnić braki kadrowe, dalej napędzać rozwój firmy oraz ominąć niepotrzebnych przestojów w działaniu.

22
Lis

Jak w 7 krokach przygotować się do współpracy z agencją interaktywną

A więc postanowiłeś, że chcesz mieć swoją własną stronę internetową lub profesjonalny sklep internetowy. Być może potrzebujesz też świetnego projektu graficznego. Tak czy inaczej, zamierzasz współpracować z agencją interaktywną, której profesjonalizm zagwarantuje Ci stworzenie projektu, który na pewno spełni Twoje potrzeby.

Jak jednak przygotować się do współpracy z agencją reklamową? O co możesz zostać zapytany? Co jeszcze przed podjęciem współpracy powinieneś samemu ustalić? Zapoznaj się z tymi radami, a na pewno Twoja kooperacja z agencją będzie przebiegała znacznie płynniej.

20
Lis

6 porad odnośnie do SEO na WordPressie

Założenie strony na WordPressie jest stosunkowo łatwe, ale zoptymalizowanie jej pod SEO już takie nie jest. WordPress to oczywiście platforma bardzo przyjazna SEO, a szczególnie jego nowe wersje. Jednak aby przekształcić to „bycie przyjaznym” na „bycie znakomitym” potrzeba czegoś więcej. SEO oraz zwiększenie popularności strony internetowej nie sprowadza się już do zbierania jak największej ilości dowolnych linków i „upychania” słów kluczowych. W ciągu ostatnich lat SEO przeszło wielką ewolucję i dalej nie przestaje się rozwijać.

15
Lis

4 sposoby, jak ulepszyć customer experience na Twojej stronie

Mało który biznes może teraz przetrwać bez znacznej obecności w sieci. Każdy element Twojej strony musi spełniać jakiś cel. Od elementów wizualnych, po elementy nawigacyjne, wszystko wpływa na customer experience Twojej strony, a więc i na to, jak odbierają ją potencjalni klienci.

Wielu przedsiębiorców skupia się na zyskaniu wartościowych linków oraz ruchu na stronie. Jednak zadbanie o to, aby Twoja strona była przyjazna użytkownikom, jest równie ważne. Pierwsze wrażenie decyduje niemal o wszystkim. Odwiedzający Twoją stronę prędzej zostanie Twoim klientem, jeśli zaoferujesz mu wyjątkowe user experience. Upewnij się, że Twoja strona wyróżnia się w tle.

13
Lis

Wybieramy się na konkurs Let’s Code!

Wybieramy się na konkurs programistyczny Let’s Code! Przed nami 20 godzin ciężkiego programowania, podczas którego musimy zrealizować coś naprawdę kreatywnego. Bardzo wyczekujemy nowego wyzwania, ale jednocześnie mamy w związku z nim wielkie nadzieje – w końcu wygraliśmy jego ostatnią edycję ?.

Ale o tym za chwilę.

Autor - Mateusz Zieliński
09
Lis

Dlaczego powinieneś korzystać z Google Analytics? Oto 8 powodów

Google Analytics to jedno z najpopularniejszych narzędzi do analizy danych dostarczanych przez zarządzaną przez siebie stroną internetową. To darmowe narzędzie od Google pozwala Ci dokładnie przyjrzeć się osobom, które odwiedzają Twoją stronę. Dzięki niemu możesz uzyskać wartościowe informacje, które mogą okazać się kluczowe dla powodzenia Twojej firmy.

07
Lis

Tradycyjny PR kontra cyfrowy PR – co powinieneś wiedzieć

Public Relations to inaczej proces strategicznej komunikacji, który buduje wzajemnie korzystne relacje między danym podmiotem a społeczeństwem. Owym podmiotem może być marka, firma czy pojedyncza osoba. Możemy wymienić dwie formy public relations – tradycyjny PR oraz cyfrowy PR. Rozróżnia się je przez stosowane taktyki, wliczając w to sposób, w jaki budowane są te relacje oraz kanały, przez które dociera się do odbiorców.

Potrzebujesz więcej informacji?

Coś tu pusto...
Nie masz żadnych przedmiotów w koszyku
bag
Powrót