Wyróżniający się sklep internetowy.

Branża eCommerce stale się rozwija. Nic w tym dziwnego. Sklep www oferuje możliwość zakupów natychmiastowych, bez konieczności wychodzenia z domu. W przypadku niemożności odnalezienia produktu nie potrzebujemy obsługi. Wpisujemy interesującą nas frazę w wyszukiwarkę otrzymując wynik na tacy. Jedynym mankamentem jest konieczność oczekiwania na dostarczenie produktu, choć i w tym aspekcie firmy kurierskie radzą sobie coraz lepiej, znacząco skracając czas dostaw. Warto wyróżnić się na tle konkurencji, aby klient wybrał właśnie nas.

Podstawą jest oprogramowanie.

Na rynku znajduje się kilka silników sklepowych. Niektóre z nich są darmowe, inne płatne. Najistotniejsze jest jednak to, że każdy jest nieco inny. Dzięki jednemu będziemy w stanie stworzyć bardzo intuicyjny, choć pozbawiony dodatkowych, przydatnych funkcji, sklep. Drugi będzie wspaniałą bazą dla rozwoju i nowinek technicznych, mnóstwa modułów rozszerzających naszą działalność, ale jego przejrzystość będzie nieco gorsza. Sklep www to inwestycja o którą trzeba zadbać. Jeżeli nie znamy się na kwestiach technicznych, powinniśmy skontaktować się z doświadczoną agencją interaktywną, która po rozmowie z nami, a więc klientem, będzie w stanie ustalić który z dostępnych silników będzie dla nas najlepszym rozwiązaniem. Dobre dopasowanie silnika jest niezwykle istotne w przyszłości, w miarę rozwijania naszego sklepu. Czasem warto przeznaczyć większe środki na samym początku, aby potem bez trudu wprowadzać innowacje, czy dodawać moduły.

Strona główna.

Strona główna to wizytówka, którą ogląda każdy z odwiedzających naszą stronę internetową. Jeśli chcemy, aby potencjalny klient poświęcił swój czas na zapoznanie się z naszą ofertą – sklep internetowy musi go do tego zachęcać już od samego początku. Odpowiednie dobranie koloru, prawidłowe rozmieszczenie ikon, które ułatwiają poruszanie się po naszej stronie. Logo naszego sklepu, dodatkowe grafiki. Wszystko to musi tworzyć spójną całość. Należy zaciekawić kupującego, zachęcić go do pozostania i zajrzenia nieco dalej. Jeżeli decydujemy się na reklamy wyświetlające się na stronie głównej – nie mogą być natarczywe.

Karty produktów.

O niej pisaliśmy nieco szerzej w artykule, do którego można przejść TUTAJ. Dodatkowo, jeżeli pozwala nam na to charakter naszej działalności, możemy wprowadzić prezentację wideo. Zademonstrowanie naszego produktu w widoku 360 stopni. Być może pokazanie przedmiotu w trakcie jego użytkowania. Dzięki prezentacjom wideo jesteśmy w stanie przekazać również emocje. Pokazać naszym potencjalnym klientom – “Patrz, jaki on jest szczęśliwy! Ty też możesz być, wystarczy, że zakupisz ten produkt!”. Siła podświadomości jest ogromna.

Potrzebujesz więcej informacji?

Coś tu pusto...
Nie masz żadnych przedmiotów w koszyku
Powrót