Zdążyłeś już zapoznać się z naszym poprzednim wpisem w temacie Google Analitycs? Dzisiaj porozmawiamy o tym, czym jest narzędzie Google Moja Firma oraz jakie ma to znaczenie dla funkcjonowania Twojej działalności w internecie. Zapraszam 😉
Wizytówka Google Moja Firma
Jest to kolejne, bezpłatne narzędzie od Google, za pomocą którego możemy utworzyć wizytówkę własnej strony internetowej w sieci.
Założenie własnej wizytówki internetowej wymaga jedynie wypełnienia konkretnego formularza dostępnego na stronie www.google.com/business.
W/w wizytówka będzie udostępniania zarówno w wynikach wyszukiwania jak i na popularnym Google Maps.
Zalety posiadania internetowej wizytówki
- Dzięki internetowej wizytówce, klienci szybko i sprawnie mogą nawiązać z Tobą kontakt, odnaleźć położenie Twojej firmy, a również poznać opinie Twoich byłych klientów,
- Google dopasowuje nasze wyniki wyszukiwania tak, aby wyświetlać nam poszukiwane firmy, położone stosunkowo najbliżej naszej lokalizacji. Przykładowo, jeżeli klient z Warszawy będzie poszukiwał fryzjera na dzielnicy, w której położony jest twój zakład, wyświetli mu się Twoja internetowa wizytówka,
- Profil własnej firmy w Google dodaje wiarygodności marce i pozwala zdobyć większe zainteresowanie klientów.
Jak stworzyć dobrą wizytówkę strony?
Aby profil własnej firmy w postaci internetowej wizytówki spełniał wymagania klientów, należy wziąć pod uwagę kilka poniższych aspektów:
- Podaj zakres obszaru, na jakim Twoja firma świadczy usługi,
- Zadbaj o dodanie informacji o godzinach otwarcia i adresie firmy,
- Jeżeli Twoja firma posiada więcej niż 1 oddział, podaj ich adresy, bądź przekierowania do konkretnych podstron,
- Słowa kluczowe. Również w sytuacji gdy tworzymy wizytówkę warto umieścić na niej parę słów kluczowych tj. Projektowanie stron Lublin, czy też mechanik samochodowy Warszawa.
- Uzupełnij poszczególne kategorie o zdjęcia. Zwiększa to wiarygodność i pozwala lepiej zorientować się użytkownikom w kwestii lokalizacji.
- Umieść na wizytówce dane kontaktowe firmy tj. numer telefonu, adres mailowy oraz dodaj przekierowanie do własnej strony firmowej.
Podsumowanie
Tworząc profil własnej działalności w Google Moja Firma poprawiasz widoczność własnej firmy w sieci, a tym samym zwiększasz sprzedaż czy też ruch na stronie.
Jeżeli masz do nas pytania w kwestii utworzenia własnej wizytówki internetowej, bądź dopiero zaczynasz swoją drogę w internecie i poszukujesz wykonawcy strony internetowej, chętnie podejmiemy z Tobą współpracę 🙂