CRM catering dietetyczny

W ostatnim czasie jednym z naszych projektów było wdrożenie firmowego systemu CRM dla naszego klienta ZdroweMenu.com! Zapoznaj się z przykładowymi możliwościami naszego systemu.

Na fundamentach naszego autorskiego CRM, powstało narzędzie o funkcjonalnościach pozwalających naszemu klientowi na wygodne zarządzanie działalnością i sprawne świadczenie swoich usług, w tym przypadku z zakresu cateringu! Dodatkowo stworzyliśmy w pełni zintegrowany z systemem CRM formularz zamówień.

Co oferuje wdrożony przez nas CRM?

Korzystając z systemu, pracownicy mają możliwość zarządzania również takimi sektorami działalności jak:

  1. Obsługa płatności,
    • zbiór wszystkich zrealizowanych i nierozliczonych płatności.
  2. Planowanie dostaw,
    • zarządzanie trasą i przydzielanie wytycznych kurierom dla zaplanowanych zamówień.
  3. Przydzielanie rabatów,
    • przypisywanie zniżek i rabatów w postaci kodów.
  4. Planowanie jadłospisu,
    • sektor, w którym następuje rozpisanie i przydzielenie jadłospisu do konkretnej diety.
  5. Pakowanie dostaw,
    • zbiór zaplanowanych do dostawy paczek z uwzględnieniem rodzaju opakowania.
  6. Lista zakupów,
    • raport nt. zakupów z informacją o ilości i wadze poszczególnych produktów.
  7. Panel administracyjny,
    • miejsce, w którym administratorzy mogą dodawać do bazy nowych klientów bądź edytować już dostępne pozycje.
  8. Czy też ustawienia wykluczeń produktów, dostosowanych przez klienta.

 

Co ze wspomnianym formularzem?

To w pełni zintegrowane z systemem CRM narzędzie, pozwala zarówno w prosty sposób składać zamówienia klientom, jak również sprawniej realizować je pracownikom. Po wypełnieniu formularza przez użytkownika, informacja o złożonym zamówieniu natychmiastowo zostaje wysłana do systemu gdzie oczekiwać będzie płatności, a następnie będzie czynnie użytkowana przez pracownika w celu realizacji dań.
Zobacz, jak wygląda formularz, który zaprojektowaliśmy, zakodowaliśmy i wpięliśmy do systemu CRM naszego autorstwa:

Czy CRM sprawdzi się również u Ciebie?

Oczywiście fakt, iż dzisiejszy artykuł dotyczy systemu działającego w branży usług cateringowych nie oznacza, że owego narzędzia nie możemy dostosować do potrzeb innej firmy.
Jeżeli prowadzisz działalność opierającą się na sprzedaży produktów lub usług, potrzebujesz usprawnić procesy wymiany informacji nt. klientów bądź postępu prac nad danym projektem, a nawet potrzebujesz konkretnej i spójnej bazy danych zawierającej najważniejsze informacje dla Twojej firmy, CRM Ci w tym pomoże. Oczywiście zalet dedykowanych systemów jest znacznie więcej, jednak tej kwestii poświęciliśmy już osobny artykuł na naszym blogu.

Jeżeli to wciąż za mało i potrzebujesz porozmawiać nt. narzędzia, które mogłoby usprawnić pracę również w Twojej firmie, śmiało! Czekamy na Twoją wiadomość.

Potrzebujesz więcej informacji?

Coś tu pusto...
Nie masz żadnych przedmiotów w koszyku
bag
Powrót