Skuteczny Landing Page

Landing page czyli strona, bądź jedynie element większej witryny, na którą trafia odwiedzający wskutek kliknięcia w link sponsorowany bądź baner reklamowy. Co takiego powinna zawierać dobra strona produktowa, aby w jak największym stopniu zachęciła klientów do realizacji naszego celu, jakim może być rejestracja w serwisie, zakup produktu czy też usługi? Zapraszam!

Czym jest Landing Page?

Tak zwana strona docelowa. Często nazywana witryną “reklamową”, za pomocą której najczęściej chcemy zachęcić odwiedzających do skorzystania z naszej usługi, dokonania rejestracji w serwisie, bądź pobrania konkretnego oprogramowania. Jak wspomnieliśmy już wyżej, landing page może być zarówno częścią całej witryny internetowej, jak również oddzielną stroną.
W odróżnieniu od typowej strony www, “landingi” charakteryzują się stosunkowo prostą budową, zazwyczaj bez dodatkowych zakładek czy menu.

Prosto, lecz chwytliwie

Jeżeli zależy nam na tym, aby Landing Page był skuteczny, powinniśmy skupić się na tym, aby zawierał jedynie najważniejsze, wyraźnie podkreślone informacje o danej usłudze, które w jak największym stopniu zachęcą odwiedzających do podjęcia działania.

Przykładowo:

  • Wybierz chwytliwy nagłówek,
  • Wymień najważniejsze korzyści, jakie niesie za sobą skorzystanie z oferty (to jeden z głównych elementów, wpływających na to, jakie działania podejmie użytkownik, który już znalazł się na Twojej stronie – opuści ją, czy może zacznie działać),
  • Przedstaw pozytywne recenzje swojego produktu/usługi,
  • Zachęć do działania, czyli popularne “Call to action“. Zadbaj o to, aby przycisk wzywający do podjęcia działania wyróżniał się na tle całej strony oraz jasno przedstawiał cel działania. Przykładowo, “Zarejestruj się”, “pobierz”, “złóż zamówienie”.

Jeżeli chodzi o oprawę graficzną strony, nie powinno się stosować w tej kwestii zbytniego przesytu. Pamiętaj, że uwagę odwiedzających ma zwrócić Twój produkt, nie niezwykły szablon graficzny, który finalnie może nawet odwrócić uwagę Twojego klienta. Używaj krótkich, konkretnych zdań zamiast ścian tekstu. Zadbaj o to, aby formularz dostępny na Twoim landing page, był skonstruowany możliwie najbardziej intuicyjnie oraz nie zmuszał klienta do przejścia przez masę pytań. Dobrym rozwiązaniem jest zastąpienie części tekstu ciekawymi ikonami lub grafikami.

Jak stworzyć Landing Page?

W naszych poprzednich wpisach dosyć wyczerpująco omówiliśmy kwestię tego, komu zlecić wykonanie strony na WordPress. Rozwińmy ją zatem również w przypadku Landing Page.
Oczywiście w sieci na pewno znajdziesz nie jeden kreator pozwalający Ci na stworzenie landing page w ciągu kilku minut, dodatkowo niskim kosztem. Nie zawsze jednak korzystanie z takich rozwiązań pozwoli Ci na wprowadzenie na stronie własnych udogodnień i funkcjonalności. W przypadku, w którym zlecisz wykonanie landing page naszym specjalistom, doradzimy Ci najlepsze rozwiązania dostosowane do Twojego budżetu i wymagań. Możemy zaprojektować stronę spójną z istniejącą już marką, bądź stworzyć coś całkiem odrębnego.
Jeżeli potrzebujesz jedynie dostosowania wybranego przez siebie szablonu, koszt takiej realizacji będzie stosunkowo niski w porównaniu do projektu zbudowanego “od A do Z”, zawierającego oryginalny styl graficzny i wiele funkcji usprawniających działanie Tobie i Twoim klientom.

Sprawny kontakt

Co z danymi pozwalającymi odwiedzającym na nawiązanie z Tobą kontaktu? Oczywiście jest to kwestia równie ważna co przedstawienie swojego produktu. Jeżeli zdarzy się, że klient faktycznie zainteresuje się Twoją ofertą i będzie chciał skontaktować się w celu podjęcia współpracy bądź po prostu dopytać o informacje, których nie znalazł na stronie, należy mu to skutecznie ułatwić.
Zadbaj o to, aby dane kontaktowe tj. numer telefonu czy adres e-mail były bardzo dobrze widoczne i wyróżniały się na tle oprawy graficznej strony.

Podsumowanie

Chętnie odpowiemy również na Twoje inne pytania odnośnie wykonania Landing Page! Skontaktuj się z nami i wspólnie stwórzmy stronę, która będzie skuteczna.

Potrzebujesz więcej informacji?

Coś tu pusto...
Nie masz żadnych przedmiotów w koszyku
bag
Powrót