Koordynatorem projektu po stronie Browaru był Pan Mateusz, z którym bardzo szybko odnaleźliśmy wspólny język. Otrzymaliśmy projekt PSD, na podstawie którego ustaliliśmy terminy, a po dopięciu wszystkich formalności rozpoczęliśmy prace. Projekt trwał zaledwie kilka dni. Prace przebiegały w bardzo szybkim tempie, a widoczne na bieżąco efekty były zadowalające dla klienta. Gotową stronę oddaliśmy jeszcze przed wyznaczonym terminem. Dzięki temu mieliśmy czas na wprowadzenie kilku dodatkowych zmian zasugerowanych przez inwestorów po ujrzeniu projektu. Następnie dodaliśmy jeszcze kilka dodatkowych funkcji, usprawniających klientom składanie zamówień, a pracownikom obsługę sklepu.
Strona Inwestor Browar Tenczynek z założenia przeznaczona jest dla wąskiego grona inwestorów Browaru. Jej zadaniem jest obsługa zamówień hurtowych produktów Browaru Tenczynek. Proces realizacji zamówienia jest maksymalnie uproszczony i standardem przypomina możliwości hurtowni B2B. Oznacza to, że klient sprawnie i w przejrzysty sposób może zamówić wiele produktów będąc w jednym widoku. Witryna składa się głównie z jednej strony głównej, na której są widoczne wszystkie dostępne produkty oraz ceny w formie listy. Użytkownik przy każdym produkcie podaje, jaka ilość go interesuje i na bieżąco otrzymuje raport całego zamówienia, czyli to, co zamawia, ile, w jakiej cenie i jak wygląda podsumowanie. Realizacja zamówienia odbywa się w dolnej sekcji tej samej strony. Zamawiający może podać indywidualny kod rabatowy, wpisać swoje dane i przejść od razu do formularza płatności. Na końcu zamawiający zostaje przekierowany do strony z podziękowaniem i informacją, że jego piwo już niedługo do niego dotrze.