Dlaczego powinieneś pomyśleć nad prowadzeniem bloga dla swojego sklepu www?
Obok interesujących artykułów ciężko przejść obojętnie. Właśnie dlatego, w ostatnim czasie blog stał się narzędziem służącym do pozyskiwania nowych klientów oraz naprawdę ciekawym rozwiązaniem, które pomoże ci wypromować własną działalność.
Budowanie pozytywnego wizerunku online!
Pokaż się z dobrej strony. Opisz jaki był Twój pomysł na e-biznes i co miało największy wpływ na to, że postanowiłeś założyć własną działalność. Pozytywne relacje z Klientami to klucz do zdobycia ich zaufania i lojalności wobec Twojego sklepu internetowego.
Jeśli chcemy stworzyć swoją wizytówkę zawierającą krótką biografię i linki do naszych stron/sklepów, bloga i profili w social mediach możemy skorzystać z popularnych serwisów jak np About.me
Wspomniane wcześniej kreowanie wizerunku własnej działalności powinno odnosić się również do pracowników. Warto przedstawić indywidualnie poszczególnych współpracowników oraz ich specjalizację. Dla zachowania wiarygodności i podniesienia zaufania odbiorców możemy opublikować dane osobowe wraz z naszym zdjęciem. Integracja z klientem – klucz do owocnej współpracy!
Działalność + blogowanie w e-commerce – na co zwrócić uwagę?
1) Słowa kluczowe mają wpływ na lepsze pozycjonowanie! Buduj poprawne gramatycznie zdania oraz pamiętaj o tym, że skopiowana treść znacznie obniża zasięgi Twojej witryny. Warto poświęcić więcej czasu na własnoręcznie przygotowany tekst aniżeli używać gotowych postów. Zwróć uwagę na dobór słów. Dzięki odpowiednim tagom Twój sklep online zyska na popularności i z czasem tak skuteczny marketing przyniesie oczekiwane korzyści.
2) Częstotliwość dodawania postów na bloga. Bardzo ważne jest to, aby odpowiednio zorganizować swoją pracę. Pod względem SEO oraz z punktu widzenia odbiorcy, regularność ta powinna oscylować między 1-2 wpisami tygodniowo.
3) Nie zapomnij o promocji własnej oferty! Wyróżnij produkty najczęściej kupowane i pozytywnie oceniane przez Klientów. Zachęć odbiorców nowościami, promocjami oraz kieruj się aktualnymi trendami na rynku!
Poznaj trendy w e-commerce na rok 2020!
Aplikacje mobilne, Bezpieczeństwo, Market place, oraz Artificial Intelligence (AI) – czyli trendy, które wśród klientów rynku internetowego wzbudzają największe zainteresowanie.
Każdy z nas korzysta z wielu aplikacji mobilnych ułatwiających mu wykonywanie codziennych czynności takich jak np. wygodne płatności online! Warto pamiętać, że klientom zależy przede wszystkim na bezpiecznych transakcjach i poczuciu pewności podczas korzystania z Twoich usług.
Przeciętnie z social media korzystamy przez co najmniej 140 minut dziennie! Wdrożenie funkcjonalności portali społecznościowych w sklepach www sprawi, że klienci w wygodny sposób będą mogli dokonać zakupu, zasięgnąć opinii innego użytkownika oraz dowiedzieć się więcej na temat produktów. Przykładem takich wdrożeń są przekierowania ukryte pod przyciskami „Kup teraz” lub „Przejdź na stronę” dostępne pod publikowanymi postami.
Podsumowanie
Stosując się do naszych wskazówek i obowiązujących obecnie trendów, każdy właściciel sklepu internetowego jest w stanie rozwinąć swoją działalność i wpłynąć pozytywnie na poprawę sprzedaży. W licznych wdrożeniach, funkcjonalnych, aplikacjach oraz modernizacjach Twojej strony www pomoże Ci profesjonalna Agencja Interaktywna oraz doświadczeni programiści.
Nie czekaj i już dziś zadbaj o swoją działalność online!